Veelgestelde vragen
Veel gestelde vragen
1 Hoe werkt de bestelprocedure?
Op de website kunt u per merk de artikelen bekijken. Bij het artikel kunt u de juiste maat selecteren en vervolgens bestellen. U plaatst het bestelde artikel in het winkelmandje en kunt weer verder winkelen. Zodra uw bestelling compleet is gaat u naar uw winkelmandje, hier kunt u uw bestelling nog aanpassen. Vervolgens gaat u verder met het betaalproces. Hier vult u uw gegevens in en kiest u de gewenste betaalmethode. Als u alles heeft ingevuld kunt u op bestellen klikken en is uw bestelling afgerond. Per e-mail ontvangt u een rekening / orderbevestiging.
2 Hoe kan ik een artikel retourneren?
Artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. U gebruikt hiervoor de retourinstructie in het pakket. Deze kunt u ingevuld bij uw retourzending voegen.
U blijft verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Amazingkids.
Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag van de betreffende artikelen minus de €3,50 verwerkingskosten teruggestort op uw rekening.
3 Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een artikel?
Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u toch een klacht hebben over een artikel dan kunt u ons hierover een e-mail sturen naar info@amazingkids.nl met daarin uw betreffende klacht en eventueel een foto. Wij zullen uw klacht met zorg behandelen.
4 Het artikel wat ik geleverd heb gekregen is verkeerd.
Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar info@amazingkids.nl te sturen met daarin uw webshopordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan het juiste product zo snel mogelijk aan u toesturen.
5 Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederlandse pakketten bedragen vanaf €2,95. Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven.
6 Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
De verzending vindt plaats binnen 4 werkdagen na ontvangst van uw betaling.
7 Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?
Als u een bestelling geplaatst heeft ontvangt u een e-mail met een orderbevestiging. Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u een mail met daarin uw Track en Trace code.
8 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via ons e-mailadres info@amazingkids.nl.
9 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen is mogelijk via:
• Ideal
• Paypal
• Mastercard
• Visa
• Afterpay
• Overschrijving
10 Kan ik een Amazingkids cadeaubon kopen?
Jazeker! Wilt u iemand verrassen met een leuke Amazingkids cadeaubon? U kunt een cadeaubon bestellen via de website, daar heeft u keuze uit 4 verschillende waardes van € 5,- t/m € 50,-. Natuurlijk is het ook mogelijk om de bon rechtstreeks naar de ontvanger te laten versturen. Bij factuuradres vult u uw gegevens in en bij afleveradres vult u de gegevens in van de ontvanger.
Zoek je nog een leuk cadeau? Met een Amazingkids bon kiest de gelukkige zélf een supergave jas, broek of maillot.
11 Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt is?
Mocht uw betaling niet lukken neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@amazingkids.nl (maandag t/m vrijdag).
13 Hoe kan ik Amazingkids benaderen met vragen over maat, garantie en voorraad?
Als u vragen heeft over de maat, garantie en voorraad, kunt u ons een mail sturen. Wij streven er naar u vraag binnen één werkdag te beantwoorden.
14 Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
Wij doen ons uiterste best om uw gehele bestelling netjes bij u af te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een artikel een mankement bevat waardoor wij het niet kunnen verzenden. Uiteraard nemen wij in dat geval zo snel mogelijk contact met u op.
15 Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief op onze website. Wij zijn ook te volgen op Facebook en Instagram. Via onze nieuwsbrief, Facebook en Instagram brengen wij u ook op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en acties!
16 Mijn winkelmandje wordt steeds geleegd, wat nu?
Waarschijnlijk helpt het als u uw browsergeschiedenis wist. Hier vindt u de uitleg hoe dit het beste gedaan kan worden. Komt u er daarna nog niet uit? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.
17 Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.
Staat het antwoord op u vraag niet bij de veel gestelde vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt ons mailen naar info@amazingkids.nl , wij beantwoorden doorgaans tijdens kantoortijden binnen enkele uren.