Retourneren
Retourneren
Artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Het retourformulier vindt u achterop de meegeleverde factuur.
Zorg er alstublieft voor dat de artikelen die u retourneert aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De artikelen zijn voorzien van de originele labels en zitten voor zover mogelijk in de originele verpakking.
- De artikelen dienen compleet te zijn, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding zoals u dat in de winkel zou doen, zien wij natuurlijk niet als gebruikt).
- Vergeet niet uw retourformulier bij de retourzending te voegen, zodat wij weten dat de bestelling van u komt. Retourzendingen waar geen gegevens bijgevoegd zijn, kunnen wij namelijk niet verwerken.
- Amazingkids stelt het zeer op prijs als u de verzendzak met tape of plakband dichtmaakt. Indien u nietjes gebruikt, wordt de kleding mogelijk beschadigd.
Wie betaalt de kosten van mijn retourzending?
U kunt artikelen aan ons retour zenden via de berzorgdienst die het pakket bij u geleverd heeft. Wanneer u het pakketje afgeeft bij een bezorgdienst, wordt er € 3,50 retourkosten verrekend bij het verwerken van uw retourzending U blijft verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Amazingkids. Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag minus de retourkosten teruggestort op uw rekening.
Het artikel dat ik geleverd heb gekregen is niet het juiste!?
Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar info@amazingkids.nl te sturen met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.
Wat is het retouradres?
U kunt uw pakket inleveren bij servicepunten van de bezorgdienst die het pakket geleverd heeft. De instructie voor het retourzenden vindt u in het pakket.
Let op! Vermeld altijd uw naam, email en referentienummer beginnend met 8000... op het retourformulier.
Ik heb een beschadigd of incompleet artikel ontvangen. Wat nu?
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om elke bestelling netjes en compleet te leveren, kan het toch gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.
Mocht het voorkomen dat wij u een beschadigd of incompleet artikel leveren, dan verzoeken wij u zo snel mogelijk een e-mail (het liefst met foto van de klacht) naar info@amazingkids.nl te sturen, met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.
Voor vragen over retourprocedures kunt u ons altijd mailen.